Seyahat ve Personel Masraf (SPM)

SAP SPM Modülü ile Seyahat Masraflarınızı Kolayca Yönetin, Otomatik Muhasebeleştirin!

ERP sisteminizle tam entegre olan SPM modülümüz, seyahat öncesi ve sonrası ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt ve duran varlık gibi masraflarınızı hızlı ve kolay bir şekilde girmenizi sağlar. Kullanıcı dostu arayüzü ile harcamalarınızı anlık olarak kaydedebilir, otomatik muhasebeleştirme sayesinde manuel hata riskini azaltarak süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz. Bu sayede, bütçenizi etkili yönetebilir ve finansal kontrolünüzü artırarak operasyonel verimliliğinizi en üst düzeye çıkarabilirsiniz.

SAP SPM MODÜLÜ ÖZELLİKLERİ

TAM ENTEGRASYON

Seyahat talebi, seyahat ilişkili masraf talebi, seyahat ilişkisiz masraf talepleri yapılabilir. Seyahat onayı ve masraf onayları ayrı ayrı yönetilebilir.

OTOMATİK MUHASEBELEŞTİRME

Personel seyahata çıkmadan önce otel, ulaşım seçeneklerini belirleyebilir; yapmış olduğu tercihler otel ve ulaşım rezervasyonu yapacak kişilerin/acentanın önüne düşerek personele bilgi olarak geri dönebilir.

MODÜLER KAYIT YÖNETİMİ

Personel harcırah ve avans talebinde bulunabilir. Hangi personelin harcıraha tabi olduğu ayrıca belirlenebilir. Kendi aracı ile seyahata çıkması durumunda personel bazlı olarak Km başına harcırah tutarına ekleme yapılabilir.

HIZLI KAYIT MUHASEBELEŞTİRME

Seyahate ön talep ile seyahat ve iş avans talebi yapabilir ve onay hiyerarşisine girerek talep etmiş olduğu avansın personel hesabına ödemesi yapılabilir. Avans kapamasına ait masraf kayıtları personel tarafından girilerek yine onaya sunulabilir, harcama yetkisinde olmayıp reddedilen masraflar avans yerine personel maaş hesabından kapanması sağlanabilir.

KAYIT KURALLARI OLUŞTURMA

Masraf yeri, proje, sipariş, iş alanı bazında masraf takibi yapılıp muhasebeleştirmesi sağlanabilir.

BANKA MUTABAKATI

Birden fazla vergi olan masraflar için kayıtlar ayrıştırılabilir.

NAKİT GİRİŞ-ÇIKIŞ RAPORLAMA

Avans para biriminden farklı bir para biriminden masraf yapılmışsa otomatik arbitraj yapılarak doğru para biriminden kapaması yapılabilir.

OTOMATİK RAPOR GÖNDERİMİ

Aynı anda seyahata çıkan personeller kendi aralarında avans virmanı yapabilir.

ANLIK KAYIT YÖNETİMİ

Web veya ERP üzerinden avans talepleri ve masraf kapamaları yapılabilir, takip edilebilir, raporlanabilir.

HIZLI KAYIT ŞABLONLARI

Kapanan masraflar için evrak eklenebilir ve ERP içerisinden de bu evraklar görüntülenebilir.

Neden Biz?
SAP e-Dönüşüm ürünlerimizi kullanan firmaların sağladığı başarılı sonuçları keşfedin. Bu hikayeler, işletmelerin dijital dönüşüm süreçlerinde karşılaştıkları zorlukları nasıl aştığını ve elde ettikleri kazanımları paylaşmaktadır. Her bir başarı hikayesi, SAP çözümlerinin etkisini ve sağladığı verimliliği göstererek, size ilham verecek ve e-Dönüşüm yolculuğunuzda rehberlik edecektir.

Başarı Hikayeleri

İLETİŞİM FORMU

Seçiminizi yapmadan önce lütfen her seçeneği dikkatlice değerlendirin. Seçiminizi yaptıktan sonra 'İleri' butonuna tıklayarak bir sonraki adıma geçebilirsiniz.
Hizmet Bilgisi ve Danışmanlık Talebi
Seçiniz
SAP çözümlerimiz hakkında detaylı bilgi almak veya özel ihtiyaçlarınıza yönelik danışmanlık talebinde bulunmak için bu seçeneği kullanabilirsiniz. Uzman ekibimiz en kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.
Teknik Destek ve Sorun Çözümü
Seçiniz
Mevcut SAP sistemlerinizde karşılaştığınız teknik sorunları veya destek ihtiyaçlarınızı bize iletmek için bu seçeneği seçebilirsiniz. Teknik ekibimiz, sorununuzu hızlı ve etkili bir şekilde çözmek için sizinle iletişime geçecektir.
Öneri ve Geri Bildirim
Seçiniz
Hizmetlerimizle ilgili öneri, görüş veya geri bildirimlerinizi paylaşmak için bu seçeneği kullanabilirsiniz. Sizlerin değerli görüşleri, hizmet kalitemizi artırmamıza ve size daha iyi hizmet sunmamıza yardımcı olacaktır.
İleri
Seçiminiz : Hizmet Bilgisi ve Danışmanlık Talebi

    Lütfen bilgilerinizi doldurun

    Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

    Önceki Adıma Geri Dön
    Seçiminiz : Teknik Destek ve Sorun Çözümü

      Lütfen bilgilerinizi doldurun

      Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

      Önceki Adıma Geri Dön
      Seçiminiz : Öneri ve Geri Bildirim

        Lütfen bilgilerinizi doldurun

        Okudum ve kabul ediyorum Şartlar ve Veri Gizliliği Politikası

        Önceki Adıma Geri Dön

        Türkiye’de müşterilerin elektronik dönüşüm süreçlerinde iş ortağı olan IDECON geniş ürün yelpazesi ile müşterilerine kesintisiz ve güvenilir hizmet sunmaktadır.


        HALKALI MERKEZ MAH.
        HALKALI CAD. NO:281/23
        İÇ KAPI NO:58
        KÜÇÜKÇEKMECE/İSTANBUL, TR 34303


        T. 0850 888 0 433 (IDE)E. satis@idecon.com.tr

        We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
        AcceptPrivacy Settings

        GDPR

        • Çerez Kullanım Politikası

        Çerez Kullanım Politikası

        Web sitemiz, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş içerik sunmak amacıyla çerezler kullanmaktadır. Bu çerezler, sitemizi nasıl kullandığınızla ilgili bilgileri toplar ve analiz eder.

        Kullandığımız Çerez Türleri:

        • Zorunlu Çerezler: Siteyi çalıştırmak için gerekli olan çerezlerdir.
        • Analitik Çerezler: Sitemizin kullanımını analiz ederek performansını artırmamıza yardımcı olur.
        • Hedefleme Çerezleri: İlgili reklamlar sunmak için kullanıcı davranışlarını takip eder.

        Çerez kullanımına onay vermek için “Kabul Et” butonuna tıklayın. Daha fazla bilgi için lütfen çerez politikamıza göz atın.