e-Fatura, formatı ve standardı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen, Vergi Usul Kanunu gereği faturada yer alması gereken tüm bilgilerin bulunduğu elektronik bir belgedir. Satıcı ve alıcı arasındaki fatura iletimi merkezi bir platform olan GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) üzerinden gerçekleşir. e-Fatura, yeni bir fatura veya belge türü değildir; amacı, satıcı ve alıcı arasında güvenli, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan bir sistem oluşturmaktır.
IDECON, geliştirdiği SAP e-Fatura Çözümü ile firmaların fatura süreçlerini kolaylaştırmaktadır. Bu sistem, SAP ERP, Logo, Mikro, Netsis, AS-400 gibi sistemlerle sorunsuz çalışır. e-Fatura sayesinde firmaların fatura gönderimi, arşivleme ve noter onayı masrafları ortadan kalkar. Ayrıca, kağıt ve mürekkep/toner masraflarında da azalma sağlanır.