Seyahat ve Personel Masraf

Seyahat ve Personel Masraf (SPM)

ERP sisteminizle tam entegre olan SPM modülümüz ile seyahat öncesi ve sonrası ulaşım, yemek, kırtasiye, akaryakıt, duran varlık vb. masrafları hızlı ve kolay girişini yaparak otomatik muhasebeleştirebilirsiniz

  • Seyahat talebi, seyahat ilişkili masraf talebi, seyahat ilişkisiz masraf talepleri yapılabilir. Seyahat onayı ve masraf onayları ayrı ayrı yönetilebilir.
  • Personel seyahata çıkmadan önce otel, ulaşım seçeneklerini belirleyebilir; yapmış olduğu tercihler otel ve ulaşım rezervasyonu yapacak kişilerin/acentanın önüne düşerek personele bilgi olarak geri dönebilir

  • Personel harcırah ve avans talebinde bulunabilir. Hangi personelin harcıraha tabi olduğu ayrıca belirlenebilir. Kendi aracı ile seyahata çıkması durumunda personel bazlı olarak Km başına harcırah tutarına ekleme yapılabilir

  • Seyahate ön talep ile seyahat ve iş avans talebi yapabilir ve onay hiyerarşisine girerek talep etmiş olduğu avansın personel hesabına ödemesi yapılabilir. Avans kapamasına ait masraf kayıtları personel tarafından girilerek yine onaya sunulabilir, harcama yetkisinde olmayıp reddedilen masraflar avans yerine personel maaş hesabından kapanması sağlanabilir

  • Masraf yeri, proje, sipariş, iş alanı bazında masraf takibi yapılıp muhasebeleştirmesi sağlanabilir

  • Birden fazla vergi olan masraflar için kayıtlar ayrıştırılabilir

  • Avans para biriminden farklı bir para biriminden masraf yapılmışsa otomatik arbitraj yapılarak doğru para biriminden kapaması yapılabilir

  • Aynı anda seyahata çıkan personeller kendi aralarında avans virmanı yapabilir

  • Web veya ERP üzerinden avans talepleri ve masraf kapamaları yapılabilir, takip edilebilir, raporlanabilir

  • Kapanan masraflar için evrak eklenebilir ve ERP içerisinden de bu evraklar görüntülenebilir