Mobil eBA; Kurumunuza ait belge, döküman ve iş akışlarınızı mobil ortamda takip edilebilirlik, süreç odaklı iş yapma anlayışı esasına dayanan dijital platformdur.
Mobil eBA Sisteminin Avantajları Nelerdir?
ERP sistemleriyle kolay ve hızlı entegrasyon imkanı sunar.
Kağıt üzerinde takip edilen iş süreçlerinin elektronik ortamda yönetilir.
Portallar ile web servisleri üzerinden entegrasyon sağlanır.
Rol bazlı iş akışları oluşturulur.
Süreç maliyetlerinin azalır.
İş süreçlerinde takip edilebilirlik sağlar.
Verilere kontrollü ve güvenilir erişim imkanı yaratır.
Dokümanlarınızı hızlıca elektronik ortama aktarır.
Dokümanlarınızı kolayca sınıflandırır.
Doküman yönetimine ve diğer tüm operasyonel sistemlere aktarır.