SAP Ödeme Uygulaması

SAP Ödeme uygulaması satıcı hesaplarındaki açık fatura ödeme taleplerini oluşturan, talepleri grup içi onay hiyerarşisi içinde onaya sunan, eğer satıcının müşteri hesabı varsa müşteri hesabını mahsuplaştıran, 8 haftaya kadar ileri vade analizi yapan, talimat hazırlama ve muhasebeleştirme (denkleştirme dahil) gibi operasyonel işlemlerin otomatik yapılmasını sağlayan sistemdir.

Idecon SAP Ödeme uygulaması temel özellikleri aşağıdaki gibidir.
  • Kullanıcı dostu arayüz, hızlı ve kolay kullanım
  • Satıcı üzerinde denkleştirme yapılmasa bile sanal bir denkleştirme yaparak mahsup edilmiş fatura kalemi üzerinden ödeme talebi yapılabilir,
  • Şube ve şantiyeler için ayrı yönetim. Şube ve şantiyeler aynı cari kod üzerinde faturalarını ayrı ayrı takip edebilir,
  • Kısmi ve fatura bazında ödeme talebinde bulunulabilir, kısmi ödemelerde kalan fatura tutarı için yeni vade belirlenebilir,
  • Ulusal ve belge para birimi bazında ödeme talebinde bulunulabilir,
  • Ödeme yapılmayacak cari yada fatura için ayrı ayrı blokaj konabilir,
  • Temlik ve avans işlemleri dikkate alınarak bu tutarlar üzerinde ödeme yapılması engellenebilir,
  • Bölüm içi (örneğin satın alma departmanı) onay ve finans için ayrı onay hiyerarşisi ile ödeme talepleri onaylanabilir, bir üst onay verecek kişi ödeme tutarını değiştirebilir,
  • Finans tarafından onaylanmış faturalar son onay olup talimatlar sistem üzerinden hazırlanır. Talimat metinleri sürekli değiştirilebilir bakım ekranlarına sahiptir (talimat metinleri kod içerisinde yazılmamıştır),
  • Talimat ekranından sadece ödeme talimatları değil, personel avansları, hesaplar arası virman, aidat ve vergi ödemeleri gibi işlemler için de talimat hazırlanabilir
  • Her talimat için bir takip numarası verilmektedir, talimatı basılan faturalar için muhasebeleştirme ekranı mevcuttur. Muhasebeleşme aşamasında satıcı faturaları denkleştirilmektedir.

Idecon Destek Ekibi!

Bize Hangi Konu Hakkında Bilgi Alacağınızı Söyleyin, Size Özel Destek Verelim!